top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • Hagit Eylon

Summer Time כלכלת החוויות


החופש התחיל.... כולם מחפשים חווית. על פניו אלו הילדים שזקוקים לחווית. אבל מי שבעצם הכי זקוק להם אלו אנחנו.... ההורים שלהם :).

אז כמה רעיונות לבעלי עסקים מכל הגדלים ליצירת חוויות בעסקים שלהם בחודשי הקיץ:

1. טיפים מעשיים- יש לכם רעיונות לבילוי עם הילדים? יכולים לעשות win win מהשירות שלכם להורים ולילדים? זה הזמן לשווק אותו. לדוגמא, מאפרת שמציעה למכירה צבעי גוף שהילדים וההורים יכולים לצייר איתם, מעצבת פנים ששולחת ללקוחות שלה סקיצות שונות שהילדים יכולים לצבוע ולצייר עליהם ועוד...

2. נצלו את הקיץ על מנת להעצים את חווית הקניה אצלכם- הקיץ כאן, קנו סטוק של מוצרים מגניבים וזולים ברשתות הסטוק או און ליין והציעו ללקוחות בכל קניה שלהם אצלכם. זה יכול להיות ארטיקים, בועות סבון, משחקי בריכה ומנצנצים. אפשר גם להשכיר מכונה של קפה קר (גרניטה) ולהציע לכל הורה מיוזע בעודו נכנס לעסק שלכם.

3. יש לכם עסק שקשור למוצרי ילדים? זה הזמן לגייס לקוחות חדשים. קחו אחצ או בוקר פנויים ועשו השקה כייפית ומגניבה למוצרים שלכם. תנו להורים ולילדים להתנסות במוצרים, להנות מהמרחב, דאגו שיש לכם גם מוצרים למכירה במקום.

4. בהמשך לנקודה הקודמת: רוצים לשווק את המוצר שלכם והוא קשור להורים וילדים, גם אם בעקיפין? צאו לגני הילדים! לדוגמא: אחד לקוחות שלי הוא מאלף כלבים, הוא יוצא אחרי הצהריים לגני משחקים ומאפשר לילדים לשחק עם הכלבים. ההורים מתענינים במה שהוא עושה (בין המוצרים שלו יש גם חוגים לילידים וימי הולדת) הילדים סופר נהנים מכלבים שאוהבים ילדים והשמועה שהוא שם באופן קבוע, כבר רצה ביישוב.

5. וגם אם יש לכם עסק שלא קשור לילדים? שלחו סרטון הומוריסטי, מעניין או כל פרט מידע נחמד לקירור החום הכבד וריענון ההורה המיוזע. כדי להישאר בתודעה שלהן גם בחודשי הקיץ וגם להזכיר שאתם כאן :)

שיהיה קיץ מלא חוויות,

חגית

30 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page