top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • hagiteylon

אני, פארטי פופר

לפני כמה ימים פגשתי לפגישה ראשונה, לקוח שביקש להתייעץ לגבי חיפוש עבודה.

הוא סיפר שסך הכל הוא די מרוצה מהעבודה הנוכחית שלו, הוא עובד 8-17, רוב הזמן מעניין לו, לפעמים קצת יותר לחוץ אבל בגדול - הכל טוב.

כבר כמה חודשים שהוא יושב שם, בעבודה ה"די בסדר" שלו, וחושב שהוא היה יכול לעשות יותר כסף במקום אחר. איזה סטארטאפ מפנק כזה, שמרוויחים בו עוד לפחות כמה אלפים טובים מאיפה שהוא נמצא היום-

אבל במקביל - אין לו שום רצון לעבוד עוד שעות/ להשלים את השעות בערב. הוא בהחלט רוצה להיות הורה מעורב ולקחת חלק בגידול הילדים.

אז מה? יש לזה פיתרון?

ובכן-

  1. לא שאני רוצה להיות פארטי פופר אבל אני אהיה- אנשים עובדים בסטרטאפים, היי טק או כל עבודה שמרוויחים בה הרבה מעל לממוצע (והיא גם מילה באנגלית :)) - גם עובדים הרבה שעות וגם מצופה מהם למחויבות מטורפת.

  2. נכון, זה לא תמיד ככה. תוכלו לקרוא כאן על איך לשפר את התנאים ואיך להרוויח יותר. אבל אם אתם נמצאים בעבודה מסוימת, עשיתם בנצמארק והסכום שאתם מקבלים הוא בתנאי השוק - אם תרצו להרוויח יותר, תצטרכו גם לעבוד יותר או לשנות את הרגלי החיים שלכם.

  3. כן. בסוף זה לא מפעל הפיס פה.

  4. אם בכל זאת החלטתם לצאת למסע חיפוש עבודה חדשה, תחשבו מה אתם רוצים ולאן אתם מכוונים. אם אתם מבולבלים ו"זורמים" רוב הסיכויים שרק תשחקו (מהמילה שחיקה) את עצמכם בתהליך, תהיו די רופסים בראיונות ולא תחוו הצלחה במציאת מקום אחר. מכירים את הקלישאה ש"חיפוש עבודה הוא כמו עבודה נוספת?" .

  5. אז זאת לא קלישאה.

  6. החלטתם לצאת לדרך? מקדו את התפקיד שאתם מחפשים, שפצרו את קורות החיים בהתאם לכל משרה ומאפייניה וחשבו איך היא מתאימים לפרופיל התעסוקתי שלכם, הדקו את פרופיל הלינקדאין שלכם והשתמשו ברשת החברתית שלכם. צאו לדרך רק שאתם יודעים על עצמכם שאתם רוצים את השינוי ויודעים מה אתם מחפשים. אחרת תשחקו בתהליך ותחזרו לאותו מקום שאתם נמצאים בו היום - רק עייפים יותר ומתוסכלים יותר ועם הרבה פחות ביטחון.


הולכת לקומקום החשמלי שלי להכין קפה. בכל זאת, אני לא עובדת בסטארטאפ :)


חגית

226 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page