top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • hagiteylon

על ביטחון וכסף - המדריך שלך לאיך לעשות את זה

עודכן: 22 בספט׳ 2022


אז איך כסף וביטחון קשורים? ובכן, הם קשורים. אני מוצאת שגם אצל שכירים וגם אצל עצמאיים יש קשר הדוק בין השניים. מצד שני, בין מקצועיות לבקשת שכר שווה ונכון, אין בכלל קשר. אז אם אתן מוצאות את עצמכן לא מבינות למה אתן לא מרוויחות מספיק, למרות שאתן יודעות שאתן מאוד מקצועיות ויודעות את העבודה הנה כמה כלים ונקודות למחשבה:

  1. נשים מרוויחות פחות מגברים. בגלל מגוון סיבות מבניות שתוכלו לקרוא עליהם כאן, במחקר של מכון אדוה וגם בגלל עוד סיבה. נשים מרגישות הרבה פחות ביטחון לבוא ולבקש את השכר שהולם את המקצועיות שלהן.

  2. על מנת לדעת מה השכר הנכון - צריך לעשות מחקר שוק (בנצמארק) לגבי התפקיד והמיקום הארגוני שלכן, או אם אתן עצמאיות - מה המחירים באיזור שלכן לגבי אותו שירות שאתן נותנות. טיפ מנצח ועצוב - את השכר תשוו לגברים ולא לנשים, כי נשים כאמור מתמחרות בחסר, בהכללה כמובן.

  3. אחרי שהגעתן למספר, התעלפתן שלוש פעמים כי הרגשתן שאף אחד לא יסכים לשלם את זה, תתחילו לתרגל בלהגיד את המחיר ולבקש אותו.

  4. תובנה נוספת - מחיר נמוך לא בהכרח יביא לזה שהלקוחות או המעסיקים ייקנו או ייקחו אתכם לעבודה. כי אז הם שואלים את עצמם למה התמחור כזה נמוך? אתן לא מקצועיות? חסר לכן משהו בשירות? אז לא. אתן יודעות שלא, אבל להם זה גורם לדאגה ושאלות ויש סיכוי שבגלל זה הם לא ייקחו ממכן את השירות. או יעסיקו אתכן.

  5. החדשות הטובות והרעות יחד: זה תלוי בכן. אחרי שעשיתן את מחקר השוק, והגעתן לשקלול של כל הנתונים שכוללים את הוותק, הניסון וההכשרה- עכשיו אתן צריכות להגיד את זה. הפחד יהיה שם הרבה בהתחלה אבל עם הזמן ונקיבת השכר הנכון זה משתפר. אבל בסוף. זה תלוי גם בכן.

צריכות עזרה עם זה? מוזמנות להרים טלפון ולדבר איתי. זה חלק מהאמונה העסקית והאישית שלי ורק אחרי שאנחנו נעשה את השינוי בעצמנו, זה ייקרה. ושזה קורה, הביטחון העצמי שלכן יינסוק למעלה. כן, כסף וביטחון הולכים יחד.


שיהיה שבוע טוב,

חגית


125 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page