top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • hagiteylon

להבטיח ולקיים

עודכן: 17 בפבר׳ 2020


אחת התמונות בהרצאה החדשה שלי, "עצמאות ב7 תמונות",

היא "להבטיח ולקיים".

למי להבטיח לקיים?

קודם כל לעצמנו. אם הבטחנו לעצמנו שאנחנו הולכים לבצע משהו שיקדם אותנו, את העסק, פחד שאנחנו מתמודדים איתנו - אז צריך לקיים את ההבטחה הזאת. אם החלטתי שבראשון אני מתקשרת למישהו, מישהו שאמרתי לעצמי שאני רוצה לדבר איתו כבר כמה ימים, אז אני צריכה להרים טלפון ולעשות את זה. כי אם לא, אני כבר אדע שאני לא יכולה לסמוך על עצמי. ובמי נבטח אם לא בעצמנו?

בנוסף, אם אנחנו לא נסמוך על עצמנו, ונרגיש שאנחנו יכולים לעשות - גם אחרים לא יסמכו עלינו.

כתבתי על זה הרבה, לקוחות מחפשים תחושה של ביטחון שהם קונים שירותים. ואם לא יהיה לנו את הביטחון בעצמנו, אם לא נדע שהם יכולים לסמוך עלינו - הם ירגישו את זה ולא ייקנו מאיתנו. כלום.

להבטיח ולקיים - גם ללקוחות.

אם אמרת ללקוחות שהעבודה תהיה מוכנה בתאריך מסויים - אז כן, תאריך הוא תאריך וצריך לעמוד בזמנים. תמיד יש בלתי צפוי, אז אין בעיה, בהתראה מראש - אפשר לבקש לדחות את מועד הסיום. אבל המטרה היא תמיד לעמוד בזמן ולקיים את ההבטחה ללקוח.

אם אין לך יכולת לספק את המוצר ללקוחה, אז אין טעם להבטיח. הבטחה שיודעים מלכתחילה שלא נעמוד בה עושה יותר נזק לחווית הלקוח מאשר התמודדות עם שיקוף האמת ומציאת תחליף יחד עם הלקוח. ולכן, אל תחרטטו. כן, לקוחות מעריכים כנות ויותר מזה - שונאים שמשקרים להם. אז אל. פשוט חבל.


רוצים לראות איזה עוד תמונות יש בהרצאה? ואיזו תמונה בחרתי ל" להבטיח ולקיים"?

הרצאות נוספות בזמן הקרוב ממש,

חגית

70 צפיות
bottom of page