top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • hagiteylon

ימי קורונה- איך לשמר את חווית העובד וחווית לקוח בימים כאלו?

עודכן: 12 באפר׳ 2020




ימים מאתגרים עוברים על ארגונים ועסקים קטנים. מצד אחד עובדים מרחוק, מי שעוד לא הוציאו אותו לחל"ת - מצד שני הלקוחות ממעטים בקניות ורכישות של שירותים ומוצרים. בדיוק בזמנים כאלו, עסקים ארגונים שישכילו לחשוב על הלקוחות והעובדים שלהם, לתחזק איתם את הקשר, סוללים דרך לזמנים שאחרי המשבר. אז כמה דברים שניתן לעשות והם משותפים גם לחווית עובד וגם לחווית לקוח:


  1. יצירת קשר: הרמת טלפון או שיחות וידאו. בררו מה שלום העובדים שלכם, כן גם אלו שיצאו לחל"ת. מה שלום הלקוחות שלכם ואיך הם מרגישים בזמן הזה. הדגישו כי אתם זמינים וכאן בשבילם. ממליצה לחשוב לפני כל שיחה מה אתם הולכים להגיד. אל תעשו שיחות גנריות אלא התיחסו למאפינים ספציפים של כל לקוח ועובד מהיכרות שלכם איתם (מה שלום המשפחה? איך הגב וכיו"ב...).

  2. אמפטיה: הביעו אמפטיה. גם אם מה שהם אומרים לא הכי מוצא חן בעינכם, השתדלו להקשיב, לשקף, אל תתקפו וזה בהחלט לא הזמן לחסל חשבונות מימים עברו.

  3. אופטימיות: בימים כאלו, הרבה אנשים חושבים שהדבר הזה לא יחלוף מהעולם. אז כן, הוא יחלוף. זה הזמן שלכם לשדר אופטימיות גם מול הלקוחות וגם מול העובדים.

  4. רוטינות שניתן לשמר: קבעו שיגרה גם בתוך הכאוס היחסי הקיים. ישיבות צוות קבועות וויראטוליות, פגישות עבודה ועם לקוחות - דרישה בשלומם באופן קבוע. לגבי הלקוחות - דבר זה גם ייתן לכם את קצה החבל כדי ליצור איתם קשר בעתיד.

  5. שתפו במידע: קראתם משהו מצחיק? ראיתם סרטון קורע? קראתם מאמר שיכול לעניין את העובדים והלקוחות? שתפו במידע ושלחו להם.

אז כמה נקודות קטנות (וללא עלות) שיעזרו לכם לשמר את החוויה ואת הקשר עם העובדים והלקוחות.

מאחלת לכולנו ימי בריאות ושקט,

ושמישהו יספר כבר לכולם שקורונה לא גורמת לשילשול - אז אפשר להפסיק עם הנייר טואלט :)

חגית


165 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page