top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • hagiteylon

5 יישומים פשוטים לישיבת צוות וירטואלית:

עודכן: 6 בספט׳ 2020



1. מטרות הישיבה: לא צריך לכתוב את המטרות אחת לאחת אבל כן כדאי לציין מה הולך להיות בישיבה הזאת= אג'נדה. אפשר ורצוי לעשות את זה דרך תמונות, גם של חברי הצוות- כל דבר שייצור סקרנות.


2. תחרות: תמיד עובדת. גם וירטואלית.

לדוגמא: אם אתם רוצים להציג נתונים, ומקביל לעורר את סקרנות המשתתפים בגרפים, השמיטו את הפירוט של אחד הגרפים/מדדים, המשתתפים יצטרכו לנחש מה זה או לחילופין אם זה גרף שמדבר על מדדים שקשורים אליהם, תוכלו להשמיט את השמות והם יצטרכו לנחש מה העמודה שקשורה לתוצאות שלהם.


3. לצחוק: חלק מהכיף בלעבוד עם אנשים זה להיות חלק מקבוצה, ואם זאת קבוצה שצוחקת אז הכיף רק גדל. הווירטואלית לקחה לנו את ההווי הקודם, אבל מביאה הזדמנויות לפתח הווי חדש. היו מודעים לזה, זאת מטרה שלכם! השקיעו זמן חשיבה במה מתאים לתרבות הארגונית והצותית ואז חפשו מתודות שיתאימו.


4. וודאו שאתם לא מוצאים את עצמכם נואמים מול מצלמות. תכננו את הישיבה כך שגם אנשי הצוות יקחו חלק. איך עשים את זה? מקרים לדוגמא (case study), תקלות בטיחות, ואפילו סיפורי עבודה מהבית. אפשרו תמיד לשאול שאלות וגם אם אתם לא יודעים משהו, אל תחששו. בישיבה הבאה תמיד תוכלו לחזור עם תשובות.


5. התלבשו, כמו שאתם הולכים לעבודה. שימו רקע וירטואלי הולם (תמיד עדיף כזה שהארגון יצר ולא את ברירות המחדל של הממשק הוירטואלי). וודאו שיש שקט. בקשו מחברי הצוות את אותו הדבר - יש לזה משקל רב לישיבה מוצלחת.


צריכים עזרה בייעוץ לישיבת צוות -דברו איתי

חגית



499 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page