top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • Hagit Eylon

יצירת חווית לקוח בכמה צעדים קטנים

עודכן: 28 בנוב׳ 2021


אז איך יוצרים חווית לקוח בעסק קטן?

על פניו זה יותר פשוט מארגון גדול. עסק קטן הוא עסק שקרוב יותר למייסד שלו ולכן השליטה של אותו מייסד על הנעשה, גדולה יותר. מצד שני, הוא זה שצריך לעשות את זה :)...

אבל כדי לעשות את זה צריך לשמור על כמה כללי מפתח קטנים.

1. דברו עם הלקוחות - זהו הכלל החשוב ביותר. כדי לדעת מה עושה להם את זה, מה עובד ומה פחות, מומלץ לשמוע מה הלקוחות חושבים. תמיד יש להם מה להגיד ושווה לשמוע את הדברים הללו ומשם לגזור מטרות ויעדים לשיפור ושימור.

2. ככל הניתן, שהות גדולה בעסק- במידה והעסק פיזי, עם עובדים, יש חשיבות גדולה להימצאותו מבחינה פיזית של המייסד. ככה ניתן לקבל פני לקוחות, להכיר אותם ווגם להגדיל את סל הקניה.

3. להעניק חוויה אחרת- בין אם זה לסדר את החנות בצורה שונה ויוצאת דופן, לשלוח מתנות לשנה החדשה או לחגוג אירועים יחד עם הלקוחות שלנו, תנו משהו אחר. צרו היבדלות על ידי מתן החוויה.

4. הקימו מועדון לקוחות - מועדון לקוחות נותן לכם את האפשרות לאגד את קהילת הלקוחות שלכם בזמנים שונים- לקראת מכירות ייחודיות ועונתיות, לקראת השקה של מוצר חדש ועוד. עסקים רבים בעלי רשימות של מועדוני לקוחות לא עושים איתם דבר. ארגנו אותם בסדר הנכון לכם והכי חשוב, תעדו. העבירו אותם למערכת הפצה ואם לא, גם אקסל פשוט יעשה את העבודה. אתם רוצים את הפרטים האלה זמינים ומסודרים בכל מצב.

5. ובאותו עניין - שימרו על קשר. גם עסקים אשר נותנים שירות שלקוחות צורכים יכולים לשלוח לאחר השירות משהו קטן או הודעת תודה על הרכישה. אני מכירה בעלת עסק קטן שלאחר כל רכישה מהעסק שלה, היא שולחת קאפקייק ללקוחות. להיט שמשרת את החוויות גם שלהם וגם שלה.

כמה טיפים קטנים לשימור לקוחות גדול,

חגית

42 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page