top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • Hagit Eylon

איך אימון גופני קשור ללקוחות שלנו?


אז הוא קשור?

ממליצה על ההרצאה הזאת בTED, היא גם עם תרגום אז בכלל תענוג :).

http://bit.ly/2qV1Dkm

אמילי בלסטיס, היא פסיכולוגית חברתית שמדברת כאן על איך ניתן לשנות את תחושת המסוגלות שלנו ע"י שינוי של מה שאנחנו רואים ומה שאומרים לנו. היא נותנת דוגמא מעולם האימון הגופני, אבל אני רוצה להשליך לעולם הלקוחות שלנו.

בפגישה עם אחד הלקוחות שלי, הגיעה לקוחה לבית העסק, לאחר שהלכה אמר הבעלים " ממנה לא תצא קנייה גדולה". שאלתי אותו איך הוא יודע? " והוא ענה "כי אני מכיר סוגים כאלה של לקוחות".

אההה.

כאן נכנסת ההרצאה לתמונה. אולי אם הוא ייחשוב על הלקוחה אחרת, ככזו שבעלת פוטנציאל קנייה גדול - הוא גם יתנהג אליה בצורה אחרת, יעניק לה שירות אחר ובעצם ישנה את כל ההיקשרות העסקית בינהם? אולי אם ייראה בה מטרה לקונה פוטנציאלית ויאמין בה ככזו, מסלול הלקוח שלה בבית העסק ישתנה, כל היחס של העובדים כלפיה ישתנה ובסופו של דבר היא תהפוך ממבקרת לקונה?

ועכשיו לכמה טיפים מעשיים:

1. לחשוב באופן חיובי על הלקוח. גם אם נראה לנו "שלא הולך לצאת ממנו כלום" לשנות את דפוס החשיבה שלנו, להאבק בו ולהסתכל מעבר. כן, קוראים לזה "נבואה שמגשימה את עצמה"...

2. ליצור אצל העובדים שלנו ואצלנו את הרצון לעבוד. לפקס אותם על הלקוחות בבית העסק, להסביר למה אנשים קונים ומה הלקוחות שלנו מרגישים כשהם מקבלי יחס וחום לעומת קרירות וחוסר עניין של נותן השירות.

3. לחזור ולהדגיש את המטרות והיעדים שלנו. לפקס את עצמנו ואותן אל המטרות.

4. לחגוג את ההצלחות. זה תמיד נכון, ואם אפשר אז לחגוג אותן גם יחד עם הלקוחות.

שבוע מעולה,

חגית


43 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page