top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • Hagit Eylon

ניהול הדבר הבא שלכם


,​היייי

ממש ממליצה להאזין לפודקאסט הזה.

https://frnkl.co/blog-podcast/podcast-popcorn-22-noa-career

את הדף של דנה ונועה אני מכירה כבר כמה שנים. הוא מצוין והוא חינמי. פעם ראשונה שאני מאזינה לפודקאסט- זה קצת מוזר ומעצבן אבל בהחלט חיוני למי שנמצא בעולם העבודה. בין אם שכיר או עצמאי. ממליצה לכל הגילאים ולכל הדורות וגם לאלה שמרגישים שהם שייכים לדור אחר מזה שתוייגו.

מצרפת תימצות של הדברים עם קצת תוספות שלי:

1. חיפוש עבודה הוא כמו שנועה קוראת לזה, "ניהול קריירה". זה משהו שצריך לעשות כל הזמן. גם בזמן שאתם עובדים, בין אם אתם שכירים או עצמאיים. זה עניין של מודעות. בעיני זה בכלל "ניהול מהלך החיים שלנו". הרי העבודה היא חלק כל כך חשוב מהחיים שלנו והיא שם בהרבה מאוד מזמן היום שלנו.

מצאתם משהו\מישהו שמעניין אתכם? צרו איתו קשר, שאלו האם יש משרה פנויה ומתי ניתן ליצור קשר נוסף אם כרגע לא רלוונטי.

2. אל תזכירו כל דבר בקורות החיים שלכם. עיסקו רק בדברים הרלוונטים. חישבו כל הזמן מה אתם הייתם מחפשים לראות בקורות החיים של עובדים פוטנציאליים למשרה ויישמו על עצמכם.

3. מצאתם משרה שמעניינת אתכם? בצעו חיפוש, הכירו את התחום והמשרה וחפשו קשר לאנשים שאתם מכירים ועובדים באותו חברה, על מנת שיוכלו להזכיר את שמכם ולתת את קורות החיים שלכם לפונקציית הגיוס.

4. כנסים! קונקשיין מעולה. אני הולכת לכאלה שהם חינמיים ויש כאלו בשפע.

מצאתי שזה מקום מעולה גם לפגוש חברים וגם להביא לינקים רלווטים ומעניינים עבורי וגם הרבה מהפעמים הכנסים עצמם מעניינים ונותנים לי השראה.

5. יש לכם מישהו בתחום מסויים שמעניין אתכם? בקשו ממנו להיות לכם מנטור.

6. אין כרגע דרישה לעבודה בחברה שאתם רוצים לעבוד בה, הציעו להתנדב. ככה גם תלמדו את העבודה וגם במקרה שיתפנה מקום באותה חברה תהיו בזמן הנכון במקון הנכון. בנוסף, המנהל שלכם תמיד יישמח להמליץ עליכם לעבודה אחרת.

המסקנה היא להיות כל הזמן בתנועה, לעשות דברים שמענינים אותנו ולפתוח אוזניים לקראת הדבר הבא. גם אם כרגע אתם לא מעונינים בעבודה אחרת.

שיהיה ניהול יום מעולה :)

חגית

43 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page