top of page
10.png

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפוסטים ולקבל עדכונים נוספים  מהעולם העסק ועולם העבודה

  • hagiteylon

שיחות ייעוץ- בחינם או בתשלום?

עודכן: 19 בינו׳ 2020


gif

מכירים את המשפט הזה? בעלי עסקים קטנים, שעוסקים בייעוץ כלשהו (יועצים, מטפלים, פסיכולוגים, נטורופתים, דיאטניות, מעצבות פנים ועוד רבים וטובים) מתלבטים בעניין הזה לעיתים קרובות.

מצד אחד אנחנו נורא רוצים לעזור ולייעץ, הרי זה המקצוע שלנו.

מצד שני כל שיחת ייעוץ שכזו יכולה לקחת גם מעל לשעה, שעה שאולי היינו יכולים לעשות בה משהו אחר, אבל אולי בעצם עזרנו למישהו בהתלבטות שלו ועשינו משהו טוב לעולם?

אני מאוד בעד לעזור לעולם. בזמני הפנוי אני מתנדבת ב2 עמותות. ממליצה גם לכם.

אבל,

וכמו שאני תמיד אומרת ללקוחות שלי. אם הכסף לא אצלך הוא אצלם.

ולכן, אם סיפקנו שיחת ייעוץ, שיחת ייעוץ עליה יכולנו לגבות כסף, כי אנשים רוצים לדעת מה דעתנו בנושא, כי למדנו הרבה בשביל שנוכל להיות מסוגלים לייעץ בשעה ולא במשך חודש שלם ולמקד את הייעוץ. אז אותם "מתיעצים" צריכים לשלם עבור השירות. ויכול להיות שמהייעוץ הזה גם תתפתח מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח.

ככה יש לו סיכוי להפוך להיות לקוח.

מניסיון- שיחת ייעוץ טלפונית של שעה, לא תהפוך אותו ללקוח שלכם. ורוב השיחות הללו מתקיימות בטלפון. כי אם מישהו רוצה כבר ייעוץ פנים אל פנים, כבר נקבע פגישה ואז קל יותר לבקש תשלום על הפגישה הזו.

מהטלפון תיזהרו.

לגבי חברים, משפחה, קולגות - כאן אני קצת פחות נחרצת. הלוואי והייתי יכולה להגיד שאני גובה תמורת הייעוץ שלי לאנשים הללו, כסף. אני לא. אבל מודה שגם מאוד קשה לי כאן לצאת מאיזור הנוחות שלי ומצד שני ובכנות, אני לא בטוחה שאני רוצה. כי אני מאמינה שיש כאן ערך נתינה מעבר. אז באו נשאיר את הקבוצה הזאת בצד.

לחברים של חברים, אני ממש ממליצה לא לייעץ בחינם. עשיתי את זה כמה פעמים וכלום לא יצא מזה. אז מניסיון כאן יש לי קווים מנחים שאני יודעת שלא ייקרו שוב.


שיהיה סופ"ש נעים,

חגית




160 צפיות
bottom of page